söndag

de betyder sista dagen på denna vecka hoppas nästa blir lika händerlse rik.... de har verkligen hänt mycket denna vecka jag hoppas de kommer hända en del kommande... de är mycket roligare när de händer saker... och för de så hoppas jag att jag blir frisk också... vill inte vara sjuk jag orkar inte heller... för fast jag har varit jätte sjuk denna vecka har jag fått göra allt själv i alla fall för mannen har jobbat kväll inte för att han gjrt så mycket ändå men men... i bland önskar man att man blev riktigt sjuk så men bara fick vara sjuk för engångs skull precis som dom är när dom har lite förkylning... sååå vill jag ochkså ha de... orättvist...

=/ ne nu te eller kaffe återstå att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback