tvekar

de är jobbigt när de är så.... ena stunden känns de så rätt... andra stunden tvekar man och känner sig självisk.... hur fan bestämmer man sig för vad somn är rätt... de är skit svårt tro mig... jag vill såååå gärna men sen vaknar jag ur min dröm och inser att de kanske inte alls skulle passa VAD GÖR MAN?!

idag håller ungarna på att reta gallfeber på mig dom bråkar om allt och springer runt som galna höns i en hönsgård.... och jag som inte har någon ork överhuvetaget i dag med sådant.... vet inte vad jag ska ta mig till och jag tänker mig inte sjunka så lågt att jag låter tven vara deras mamma i dag jag vill inte att de ska sitta där hela dagarna jag naser att de är något man kan göra på kvällen för att varava ner sig innan de är sängdags... =)

nu ska jag ta och fundera ut någon lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback