underbart

i dag fick man sov tills man vaknade av sig själv... barna var hos farmor o farfar i natt på farmors egna initiativ... =)
hon ville låna om man är ju inte den som är den.... =) hahha hoppas de har haft de bra.  planen i går vad att bowla (vilket vi gjorde) äta gott (vilket vi också gjorde) och sen en bio men de fans ju inte en ända film vi vill se som vi tyckte var värd att slänga pengar på... =( så de blev hem och ha egen bio... men vi gick för bi prima och sa hej på vägen till maten på stan och då fick jag höra något som var fruktansvert tråkigt och jag känner mig så dum jag reagera lite konstigt skulle ha tröstat henne mera men jag blev så chockad att de hade hänt henne också... trodde fan inte de kunde de... jag hoppas hon inte vart för ledesen på mig. en stor kram till dig S och du vet att jag känner med dig och finns för dig!

strax ska vi åka och hämta våra grabbar hemma hos farmor och farfar...
nu kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback