Besöket

Har gått hem och grabbarna ligger i sinna sängar med varsin bok och sitter här och har lagt upp lite bilder och så... ska snart förpassa mig in i duchen tänkte jag... ska bli skönt sen tänkte jag ta en kolla på avsnittet av en unge i minuten som jag missa i går... för att jag var så himla trött efter spat i går... de är tungt att gå upp kvart över fyra och sedan jobba och direkt på de tre timmar på spa med 25 minuter rygg massarge... de tar på krafterna även om man va avslappnad och de var ju de som gjorde att man däcka när man kom hem i går... så slut i kroppen men jag var ganska pigg i dag då i stället de var skönt.... i morgon jobbar man heldag sen är jag ledig på torsdag för att växla lite pengar och lite sånt sen jobbar jag halv dag på fredag... sen är de bara hem och vara nervös för att man ska glömma något jag kommer kolla typ hundra gånger så man har med sig allt som är viktigt typ blöjor och alvedon och sol kräm är väl de som jag känner är de viktigaste... de andra kan man ju köpa om de skulle vara så... men vi ska ju få med oss allt.... =) ne jag tror jag ska gå in i duschen nu orka vänta på att uret ska bli mera...

nu dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback