cykel vecka

första dagen i morgon på den... de ska bli skönt att cykla lite förutom att de kommer vara kallt på morgonen nu och de ser jag inte fram emot men de finns inget dåligt väder bara dåliga käder... älsklingen är ute och fiska och jayjay har somnat och tuffe sitter och tittar på surfs up... =) hellt inne söt nöt... hoppas han somnar snart... jag skulle vilja ta de lite lungt kanske ta en dusch elller något annat av slappnande...
är helt slut efter arbetspasset i dag kommer nog vara ännu mera slut i morgon och nu är jag inte ledigt något i veckan heller jag är ledig först på fredag och då ska jag ändå upp tidigt och följa med syster till hennes ny skola ska bli intressant... hoppas hon får platsen och att hon kommer att trivas... =) tror de skulle passa henne jätte bra... synd bara att hon ska vara borta så länge eller ja länge 8 månader är väl inte så länge men de är länge när man är va att ha henne här jämt... men man kan väl inte ta de för givet hon kommer nog inte vara här jämt hon och martin kommer ju skapa familj och då kommer vi säkert inte ses så mycket de är ju bara titta nu jag har börja jobba och hon flytta ihop med martin och vi ses varannan vecka om man har tur... saknar min syster vill ju träffa henne jämt... önskar vi bodde närmre varandra så men bara kunde gå över gatan eller så... skulle vara så skönt... men men nu är de så här de är ju bara göra de bästa av situationen...

Jag vill köpa nya skor vill så gärna ha nya skor skulle vara bra för mina små fötter....

nu mera te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback