cykla

I dag vart de att cykla de gick smidigt som vanligt dit men hem vill jag inte ens prata om fan de rengna blåste och hagla fy de va inge kul men men de gick ju till sist jag kom ju till dagis och hämta barna... hahha
var förbi netonnet och skulle kolla om min lur hade blivit fixad och ja men efter fyra gånger så ska man ju få ut en ny men nej då har de lagat den igen men denna gång har de lagat displayen de andra gångerna har de lagat mjukvaran men nu var de fjärde gången jag hämta ut den så nu sa jag de att du kan kasta denna mobil jag vill inte ha den för de kommer bara ta någon vecka sen strular den igen... jag vill inte se den... jag stod kvar ett tag i hop om att han skulle försöka få mig nöjd men sen kolla han bara upp på mig och undra vad jag gjorde kvar sååå oförskämt vart tog nöjd kundgarantin vägen?!
fy för netonnet och sonyeriksson jag ska skicka ett mail till sonyeriksson tänkte jag och till netonnet och se vad som gäller igentligen... för de står att telefonen ska bli utbytt efter tredje gången på servic.... men så verkar de ju inte vara....

nu till något trevligare, i dag har jag i allafall varit pigg och jag längtar så efter att vi ska åka iväg till mallis de ska bli såå skönt att bara vara familjen och mysa... längtar såå mycket...

nu ska jag ta lite mera te och titta lite med tuffe på tv... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback