hunden!

tror inte han mår riktigt bra heller han har bajsat i sin säng i måndags och i dag ställde han sig fram för mig och kissade på vardagsrumsgolvet precisa som de var helt ok han tittade på mig... jag sa till han flera gånger men han fortsatte att kissa. hmmm undrar om detta har någor med de annfall han hade förr att göra... verkar som en spärr har släppt i huvve på han... han verkar inte fatta längre vad som är rätt och fel... i går hade robban lagt fram 900g kyckling som skulle tina till kvällen... men de han gå två timmar från de att robban la fram de till att jag kom hem och under den tiden har han tagit sig upp på diskbänken och tagit påsen ur diskhon... tagit vår man har han inte gjort sen han var två typ och nu är han fem snart något fel är de ju i alla fall... han verkar inte fatta själv vad som är fel heller. robban säger också att de är nå fel för när man är ute och går med han kan han helt plötsligt tappa fattning på back bena och han fattar själv inget... hoppas på att de blir bättre för från och med måndag ska jag börja sprina med han på morgonen tjugo minuter eller så... får se om de gör att han blir bättre... hoppas de i allafall vi får vänta och se om de blir förändring annars blir de veterinären som gäller... vi ska försöka göra vårt bästa nu med att hitta en lösning själva först. men klarar vi inte de så blir de sista utvägen som gäller. vi hoppas som sagt på förändring.

Från nästa fredag ska han vara hemma hos sin moster i en vecka medans vi är på mallis då kan han gosa med sin tjej i en vecka de kanske gör han lite lyckligare... =)

vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback