hur känns de...

ja de skulle jag bra gärna vilja veta... just nu vet jag inte vad jag ska känna själv klart är de drygt men som allt annat tar jag mig igenom de... jag känner att de kvittar för har man bestämt sig så har man... tyvärr så är vi människor lagda så att de är svårt att styra om så är jag in ställd på att så här är de då är de bara fint att anpassa sig... litte drygt men vi finner oss i de... skulle så gärna vilja bryta den tränden men skulle man göra de då skulle man få alla omkring sig emot en för är de någon som är nöjd så förstör man ju för den och vi har ju intala oss att vi är nöjda med att ha de så. fast vi igentligen inte alls vill de... men intalar man sig något så tillslut vet man inget annat... de bara är så har alltid varit så... man ska inte sticka ut så mycket bara sköta sitt och inte lägga sig i... annars får man skit för att man lägger sig i... nästa gång ska jag inte fråga för vad man än gör så blir de fel... här vill man gratulera men då får man bara en massa på hopp och tro mig jag är inte deen typen ni tror att jag är... låååångt i från... de är många som lever på andras skit men de behöver inte jag göra.. jag sköter gärna mitt och låter andra vara... jag har sååååå jävla mycket eget skit... vinner inget på att leva på andras... hoppas verkligen folk vet om att de är så annars kan jag skrika ut de åt världen för jag vill inte trampa någon eller göra någon något ont och jag vill heller inte att folk ska tro de... eller föresten tro vad ni vill, jag vet ändå saningen... skvaller är för avundsjuka... och sånt är inte för mig... jag finner mig i mitt även om jag skulle vilja ändra på de... så sker de inte nu... en ny dag i morgon med nya tag... älsklig vart är du när jag behöver dig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback