hygien utbildning!

Har jag haft halva dagen i dag. ganska intressant faktiskt... fick lära mig att bassilen som alla sagt är sträng och konstig var ganska trevlig och glad... beror väl på hur man tolkar hans betende och ord.... men jag har också lärt mig en hel del om allt kött och hur de bör hanteras och så...
och sen fick jag för första gången i mitt liv tvätta händerna med blundande ögon och utan riktigt vatten och tvål alltså på låsas de var lite märkligt men de gick ju vägen i alla fall... =) jag hoppas att jag får vara kvar lite längre än till agusti för visso är de inte säkert att jag får vara kavr så långt heller eftersom jag har kontrakt på månad från månad... lite halvf ovetande drygt men men var gör ma inte... =)

vi får se vad som händer jag kanske får nys om något annat jobb de lär visa sig...

nu ska jag laga lite mat tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback