jobbe

ja i dag vart de övertid igen... de gör inget för de behövs ju eftersom jag kommer försent varannan vecka på morgonen med ungefär 20 min så jag måste försöka jobba över ca tre timmar i månaden för att jag ska täcka upp de... =) och sen så måste jag försöka jobba in semestern som jag tog ut i komp som jag inte hade hahha men men den kommer finnas... =) jag gör mitt bästa så jag inte ska gå miste om nå pengar nu och jag jobbar gärna över har jag tagit mig till jobbet så gör de ju inte att jag blir kvar lite längre så länge de finns något att göra... =) ska bli kul att se hur nästa månadslön kommer att se ut eftersom jag har haft mera matlådor med mig nu också bara där spar man ju pengar.... =) men varje fredag får jag äta där... =) men de har inte blivit så många gånger och de beror ju mest på att jag är såååå kräsen.. men de är possitivt i detta fall... =) manen åt med oss sen åkte han och köpte hund mat för att sedan fiska.... i går var han inte heller hemma då åkte han och spela basket och sedan satt han vid datorn... och i måndags var han inte heller hemma då åkte han i väg... sen i kom hem från semestern har han inte umgåtts så himla mycket med oss... tycker jag är tråkigt jag trodde semestern skulle göra att han insåg att de var ganska mysigt att vara med sin familj och leka och ha sig... men icke. men de är väl bara bitaihop också hoppas de blir bättre... denna måndag känns ju lönen bra i alla fall och weeeeee jag kommer kunna köpa min skor... såååå najs de kommer bli att gå ut och gå nu när jag kommer ha nya skor... hoppas vi kommer komma i väg nästa vecka eller så blir de väl till nästa helg men jag vet nu att de är nära och de känns så skönt... =) skor de är a och o när man går så mycket som jag gör nu.... jag skulle vilja gå mera men de finns inte så mycket tid över och absolut inte när manen åker hemmifrån helatiden skulle vilja gå en timme på kvällen också men de får bli nångång de... vi får se. än så länge så går jag en halv timme på morgonen... och varannan vecka och varje helg cyklar jag också... sååå skönt... först promenad halv timme och sen cykla... men piggnar verkligen till innan jobbet de ända som är drygt de är att gå upp tio över fyra för att hinna med allt men man vänjer sig men vissa dagar är man mera slut än andra... =) jaja nu ska jag drika mitt te och mysa med mina små... =) som för övrigt börjar bli jätte stora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback