mysfredag

är de i dag helt sjukt att jag har varit ledig i dag och jag är ledig i morgon.... de är så skönt men jag är lite rastlös i morgon kommer jag klättra på väggarna... får se hur länge jag står ut... hahha men men på söndag är de jobb igen fram till onsdag sen är jag ledig torsdag och sen kör jag till två på fredagen sen bär de av till mallis en vecka.... ska bli så underbart... så underbart... längtar som fan dessa dagar kommer gå segt... men jobbar man på och då kanske även över tid så man tjänar in dessa lediga dagar lite i alla fall, fast man får ju skatten i juni så men klarar ju sig ändå... =) men de skulle ju inte skada med lite extra slantar... =) hahha.. jobba jobba jobba. får se om jag får extra på ica då kan jag få in lite extra pengar... kan behövas om vi ska till gbg i sep också... men de ska vi nog klara av att spara till hoppas man får vara kvar på hilton också de är såå kul att jobba där även om de inte är ett dröm yrke men så länge man kan skratt ihop med arbetskamraterna så är de ett kul jobb... =) och jag trivs skulle gäran vara kvar efter sommaren och jobba extra... eller om så möjligt heltid.. vi får se vart de bär...

ne nu kommer väl min man hem snart från affären får se hur kvällen ser ut hans yngsta lille bror fredrik är här och vi ska väl se film eller så.. kan bli riktigt kul... vi får se...

nu myssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback