netonnet!

hmmm ja vad ska man säga sååååå sjukt dålig servic till att börja med... jag har lämnat in min spiro fyra gånger och ändå kommer den tillbaka och ja enligt garantin ska den bytas ut efter två reparationener... men icke... ja ja men de har ju löst sig till sist men jag tror inte jag kommer att handla där nå mera om de inte vänder helt när jag åker dit i morgon! vi får se vad de säger... om de bemöter mig väl eller ej... tycker att när man jobbar med sälj ska man väl kunna föra sig trevlig mot alla kunder eller.? och inte känna sig som en idiot när man går där i från...

jajja som sagt vi får se va de säger i morgon när jag kommer.

i dag har dagen gått segt efter lunch kan jag säga vi var nästan klara vid lunch vi inväntade karré men de var sen så vi började med peppar i stället vilket inne bär att vi inte kan köra karré efter utan om vi var kvar när den kom skulle vi över till linje tio och köra den där... hmm segaste linjen i stan kan jag säga både jag och nathalie höll på att somna de gick ju i snigel fart man förstår ju varför de bara näsatn är tanter där... hahha skulle inte vilja vara där nå mera...

nu blir de lite te hmmm :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback