Ögoninflammation!

fy fan va jobbigt de är... de brinner ju i ögonen... vill bara dra ut dom och byta ut dom.... fan va irriterande de är... vill bara att de ska försvinna... och nästa gång någon av barna har de så kommer jag sprita händerna efter jag gjort rent deras ögon... vill verkligen inte ha detta igen... ser ju ut som själve fan också... men men jobbe gör jag ändå... hihi i morgon ska jag gäst spela på en annan linje kan bli kul och spännande men de kan också bli trist och stelt eftersom jag inte känner dem. men men jag hoppas på de första... i dag vart de lite övertid hoppas på mera sånt... behövs lite klirr i kassan till sep när vi ska till ullared och allt... =) längtar till september när de blir en weekend med bara mys och kärlek med väldigt bra vänner... men men måste ju söka ledigt också... hahha hoppas verkligen jag får vara kvar på hfg till i alla fall september oktober helst vill jag ju vara kvar längre... =) vi får se hur de ser ut då... nu gör jag de bästa av situationen ska byta linje denna vecka eller nästa ska bli skönt... att inte längre behöva känna sig utfryst av två icke nämda... vet inte vad jag har gjort men helt plötsligt så sluta de prata med mig... men men så är de med tjejer men jag tycker ju att ska man jobba i hop kan man åtminstone prata med varandra och hälsa på mårnarna... ingenting.... men men jag bryr mig inte så mycket men jag är ju gla om jag slipper jobba med sånna. ne nu ska jag mysa med mina prinsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback