över tid

vart de i dag på min lediga dag... jobbade lite extra har ju räknat ut att jag om jag ska ta igen den tid jag blir försen varannan vecka måste jobba över tre timmar i månaden ca lite mera tror jag att de är fyra kanske kan man säga... och eftersom jag var borta en vecka i maj så har jag försökt ta igen de nu... och jag tror att jag klara mig ganska precis kanske diffar på någon timme men de kan jag bjussa på... hahha... nu blir de mycket röda dagar i juni och de är bra för kassan kommer även försöka jobba över lite om de går för sig för jag tänker spar nu till ullared och gbg som de blir i september för mig och mannen då blir de köpa vinter grejjor till grabbz... fan va najs... och åka karuseller som vi älskar jag och min make... fan va jag saknar honom när han jobbar kväll har ingen att prata med de så himla ensamt... men man kanske vänjer sig fast jag vill inte de de är lite mysigt att få sakna också men de kunde ju vara några färre dagar... =) men nu är de så här de är bara gilla läget... fan måste tvätta någon dag också börjar bli såååå himla mycket tvätt nu drygt... har ju inte hunni tvätta orkar ju inte när jag kommer hem heller... men i morgon tänkte jag att jag skulle ta en maskin när jag kommer hem så kan jag vika de kanske på torsdag eller nå vi får se hur de blir men på fredag då blir de personal fest... de ska faktiskt blir kul för första gången på länge ska jag i väg på skoj de händer inte ofta för mig numera...men för mannen händer de väldigt ofta de är fiske och fest för han medans jag får vara hemma men nu jävlar är de min tur... och jag hoppas att jag kommer få flera canser att ge mig i väg på skoj och nästa gång då kanske med jennifer de skulle vara väldans kul.... saknar min ferni... men men de är ju så här när man jobbar mycket och så... de är inte lätt alla gånger... men vi kan nog styra upp något snart hoppas ja skulle vara väldigt trevligt... skulle ju även vilja göra något med min kära man också men allt har sin tid och sin plats... synd bara att de tiden inte räcker till... ne nu ska jag göra mig klar för sängen... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback