resfeber

böjar smyga sig på mig... är skit nervös att man ska glömma något viktigt.... men men de är väl inte så himla farligt... bara man har biljetter och pass och pengar... =) så klarar man sig nog... hahha jag vill bara att dessa två dagar ska gå fort i morgon ska jag ner på stan med grabbarna och växla pengar och fixa lite... tänkte kolla om jag hittar några shorts till mig själv sånna där korta... finns säker på hm eller gina hoppas jag... skulle vara skönt att ha... =) vi får väl se vad som hittas.... kanske inget... men men nu är de nära i allafall... längtar hoppas bara jag komemr kuna slappna av lite under semestern. vi får la se. hoppas jag kan jobba in lite när jag kommer tillbaka så jag inte förlorar så mycket pengar i juni... skulle vara bra i alla fall me de lät inte helt omöjligt och de är skönt... måste börja jobba över lite så man får in lite komp så man kan ta ut när vi blir klara tidigare vissa dagar... kan vara skönt sen när robban har semester och kanske ta en dag extra ledig i komp... men men de lär visa sig.... ska kolla om de går att förlänga tiden på dagis till fem... eller något så jag har möjlighet att vara kvar på jobbet om de är ett måste men om jag inte behöver då åker man ju och hämtar när man  slutar men de skulle vara skönt att ha möjligheten att kunna jobba över utan att behöva ringa till dagis... =) ska gå in och fixa de tror jag...

ne nu blir de te och tv.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback