nattjobb

Halloj. Jag har jobbat natt nu i tre nätter, endast för att jag vill lära mig om alla områden på jobbet. Vilket leder till att man kan vara en bättre hjälp om någon undrar om något. Jag vill lära mig om allt på jobbet för att kunna visa att jag är en enorm tillgång på min arbetsplats. Jag trivs väldigt bra på mitt jobb. Dessa nätter har jag jobbat under min semester för att inte störa min vanliga arbetsvecka mån-fre 7-16 som aktivitets Ansvarig/städ och hjälp samordnare. Nästa vecka har jag semester.
 
Livet i sig flyter på. Roxie är nu rumsren och är en mycket duktig och mysig ung dam. Min minsta ska börja förskoleklass efter sommaren helt otroligt att de växer så snabbt älsta börjar 5an helt galet. Nu har jag inga dagis barn längre. ☺ Jag och min man trivs mycket bra med varandra. Livet leker. Nästa vecka när jag har semester ska vi umgås så mycket vi kan och mysa, hoppas på någon lite utflykt till Furuvik eller något annat roligt.
 
Träningen går galant har dock inte så mycket ork nu när jag jobbat natt men jag kämpar på. Älskar att träna och tänka på kost de är en stor del av vårat liv.
 
Hoppas alla har en härlig sommar.
Stor kram och ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback